Как выработать привычку заниматься фитнесом?

Svētdiena, 19 Oktobris 2014 13:38 Publicēts Raksti

Наверное, каждого, кто когда-либо начинал заниматься спортом, рано или поздно посещали мысли о том, чтобы бросить тренироваться. Вначале мы придумываем оправдания, что плохо себя чувствуем или устали, затем вместо занятия просто решаем себя побаловать - идем гулять, или остаемся дома. Для некоторых такой вид отказа является действительно временным, а кто-то и вовсе бросает заниматься.

Osteohondroze

Ceturtdiena, 05 Septembris 2013 12:33 Publicēts Raksti

Viss biežāk osteohondroze izpaužas jostasvietā, krustu, kakla un krūšu mugurkaula daļā, kā arī var rasties gūžas kaula, ceļu un plecu locītavās. Osteohondrozes sekas - starp skriemeļu disku deformācija, kakla skriemeļu vai uz locītavu virsmas izveidojušies izaugumi „asumi” „adatas”, kas, iziet ārpus locītavas, traumējot blakus esošo muskuļu saistaudus un nervgalus, izsaucot lielas sāpes.

Гимнастика для беременных. Физическая подготовка к родам.

Ceturtdiena, 02 Maijs 2013 04:58 Publicēts Raksti

Основа жизни - движение, поэтому оно нужно беременным в первую очередь. Именно двигательная активность способствует правильному формированию ребенка, готовит организм ребёнка и матери к предстоящим родам. Роды - это интенсивная работа мышц, вначале только гладких мышечных волокон, которые не управляются сознанием, и потом других скелетных, которые подвластны сознанию. Поэтому мышцы, участвующие в родовой деятельности, а также сердечко- сосудистая система у будущих мам должны быть развиты очень хорошо.

Mainīgās vajadzības

Sestdiena, 09 Marts 2013 09:12 Publicēts Raksti

Līdztekus tam, kā aug bērni, viņu ķermenis nepārtraukti mainās un attīstās. Dažādām vecuma grupām ir dažādas vajadzības, tāpēc ir ļoti rūpīgi jāplāno viņu fiziskā aktivitāte. Tas nav gadījums, kad vingrojumu sistēmai mēs varam pielietot principu „viens izmērs der visiem” (visus var ķemmēt ar to pašu suku), īpaši strādājot ar bērniem. Eksistē dažādas vecumu grupas, kurām ir vajadzīga īpaša attieksme, kaut gan ir nepieciešams atcerēties, ka katrs bērns dažādi attīstās un atbilstoša iedalīšana vecuma grupās ir ļoti vispārināta:

Gudrais ķermenis

Piektdiena, 08 Marts 2013 13:46 Publicēts Raksti

Tādu virzienu kā Pilates, joga, body art, power flex stabilizējošās stundas. Doto stundu formāts ļauj Jums izmainīt personīgā ķermeņa sajūtas. Kontrolējamā elpošana, koncentrācija, izvēlētais kustību un pozu secīgums rada funkcionālu trenēšanu, kas iegremdē ķermeni harmonijas un balansa stāvoklī. Stabils spēks – tas ir ideāls cīņas līdzeklis ar mūsdienu pasaules stresiem.