Nodarbības

Kluba „Sparta” pirmrindas pieredze palīdzēs jums sasniegt vēlamos rezultātus maksimāli īsā laikā! Jaunas grupu programmas atvieglina jums izvēli, padarīs treniņus vēl efektīgākus un taupīs jūsu laiku. Jaunu grupu programmu priekšrocības:

  • Universālums
    Programmas ir izstrādātas, ņemot vērā pēdējos sasniegumus fitnesa jomā un der jebkuram sagatavotības līmenim.
  • Efektivitāte
    Tikai visefektīgākās programmas ir paredzētas rezultāta sasniegšanai. Vienā nodarbībā tiek izstrādātas visas galvenās muskuļu grupas.

Kvalificētie treneri savā darbā izmanto dažādu fitnesa klašu kombinācijas. Mēs piedāvājam visiem mūsu klientiem iegremdēties veselīgā dzīvesveida pasaulē, kas ir nesaraujami saistīts ar sava ķermeņa un gara pastāvīgu kopšanu. Sparta – tas ir jauns vārds Latvijas fitnesa kustībā, centrs piedāvā saviem klientiem vismūsdienīgākās fitnesa programmas.

Akvaerobika, akvafitness

Nodarbības ir orientētas uz svara samazināšanu. Ar to var nodarboties jebkura vecuma un jebkuras kompleksijas cilvēki, tai skaitā arī tie, kas neprot peldēt. Šīs stundas dod satriecošus rezultātus. Aiziet liekie kilogrami, paaugstinās ķermeņa elastība, izlīdzinās un pavisam izzūd problemātiskās vietas, kas ir saistītas ar celulītu. Pateicoties ūdens fiziskām īpašībām (hidrostatiskais spiediens), uzlabojas asinsrite, kas ļauj organismam efektīgāk cīnīties ar liekiem kilogramiem. Pēc Jūsu izvēles, ir daudzveidīgas programmas ar speciālām ierīcēm.

Elpošanas vingrošana grūtniecēm (sagatavošanās dzemdībām)

Mērķis – sagatavošanās dzemdībām un ātrāka atkopšanās pēc tām. Nodarbības nostiprina iegurņa pamatnes muskuļus, kas tiek nodarbināti dzemdībās. Tiek izstrādāti muskuļi, kas ir apkārt mugurkaula jostas un krustu daļām. Nodarbības uzlabo sievietes fizisko un psihisko pašsajūtu. Dzemdību gaitā prasme pareizi elpot un atslābināt muskuļus, palīdz tikt galā ar saraušanos un saglabāt spēkus. Mūsu nodarbības palīdzes psiholoģiski un fiziski sagatavoties dzemdībām, nodzīvot grūtniecības laiku ar prieku, likt pamatu vieglām dzemdībām. Grūtniecēm ir veselīga arī elpošanas tehnika, kuru viņām māca nodarbību laikā, tādas tehnikas apgūšana ļauj piesātināt asinis ar skābekli, kas ir svarīgi iekšvēdera augļa attīstībai. Bez uzskaitītā mēs apmācām grūtnieces arī citu veidu pašpalīdzībai.

Ārstnieciskā un atveseļošanās vingrošana

Šī aktīvās funkcionālās terapijas metode, ārstnieciskās vingrošanas pamats, dozēta fiziska slodze vai muskuļu darbs. Ir jāatzīmē, ka mērens fiziskais darbs labvēlīgi ietekmē organismu, it īpaši mugurkaulu un locītavas, kā arī fiziski vingrojumi ir virzīti uz dabīgās muskuļu korsetes nostiprināšanu.

Vispārattīstoša vingrošana bērniem (7-11 gadi)

Mērķis - harmoniski attīstīt visas muskuļu grupas, koordināciju, spēku, lokanību, veiklību, izveidot pareizu stāju, kā arī cīnīties pret plakanās pēdas veidošanos. Uzdevumi - Attīstīt spēku un visu muskuļu lokanību. Neatļaut attīstīties plakanai pēdai turpmāk. Pielietojot koriģējošās vingrošanas vingrinājumus nostiprināt muskulatūru. Izveidot pareizu stāju. Attīstīt koordināciju un līdzsvaaru. Attīstīt loģisko domāšanu, komunikācijas spējas, stabilu nervu sistēmu. Meitenēm- plastiskas, elastīgas un skaistas kustības.

Kardiostundas

Dotās kardioprogrammas ievērojami palielina kaloriju patēriņu, piespiež strādāt lielus muskuļus, bet jauna pieeja nodarbībām ļauj Jums atkal un atkal gūt no tām gandarījumu.

  • Intro
    Aerobikas stunda.
  • Dance Mix
    Šī stunda iekļauj sevī dažādus dejošanas stilus un virzienus.
  • Step
    Tā ir apmācība stepa aerobikas bāzes soļu apgūšanai, un apvieno tos pievilcīgās, taču vienkāršās un pieejamās kombinācijās. Steps uzlabo kāju formu, efektīgi likvidē celulītu, attīsta kustību koordināciju un trenē sirds-asinsvadu sistēmu.
  • Latino
    Latīņamerikas deju soļu apgūšana.
  • Fit-Ball
    (Fitbols) kardio, spēka treniņi uz vingrošanas bumbas, tas ir vienkāršs un efektīgs trenažieris. Tiek veiksmīgi pielietots figūras korekcijai, veido stāju un lieliski paceļ garastāvokli.
  • Tae-bo
    Austrumu divcīņu elementu izmantošana. Treniņu rezultātā būtiski uzlabojas sirds-asinsvadu sistēmas darbība, attīstās ķermeņa muskulatūra, elastība, koordinācija. Nodarbībās aktīvi darbojas kājas un rokas (daudz asu kustību prasa vairāk enerģētiska izlietojuma) tā, ka svara nomešana ir nodrošināta. Kāju un visa rumpja muskuļi pievelkas un iegūst sportisku izskatu.

Dinamika, spēks

  • Step-n-Sculpt
    Aerobās un spēka slodzes savienošana ļauj efektīgi trenēt gan muskuļus, gan kardiosistēmu.
  • Interval training
    Stundas laikā notiek spēka un aerobo intervālu periodiska nomainīšana. Nodarbības aerobas daļas var izmantot, gan pielietojot speciālo iekārtu, gan bez tās.
  • Functional training
    Treniņi ar intervālu, kas ļauj izlabot koordināciju, spēku un izturību. Optimāla iedarbība uz ķermeņa lielajiem muskuļiem.

Spēka virzieni

Piešķirt ķermenim tonusu, izstrādāt muskuļus, paaugstināt organisma izturību, koriģēt figūru.

  • Body sculpt
    Kompleksie spēka treniņi, kas iedarbojas uz visām muskuļu grupām, pateicoties metodisko paņēmienu daudzveidību.
  • Power
    Jauna spēka stunda dod kompleksu slodzi visiem jūsu ķermeņa – muguras, roku, plecu, krūšu, vēdera preses, kāju un gūžu – muskuļiem.
  • Core
    Vēdera preses muskuļu nostiprināšanas vingrojumu, izstiepšanas un atslābināšanas unikāla savienošana, kas ir papildināta ar mugurkaula saliecējmuskuļu un vēdera slīpo muskuļu vingrojumiem palīdzēs ātri atbrīvoties no lieka svara un sasniegt ideālu siluetu.
  • Upper body
    Roku, plecu, krūšu, muguras augšējās daļas un vēdera preses muskuļu spēka treniņi.
  • Pump it up
    Grupas nodarbības ar stieņa (vingrošanas nūjas) izmantošanu. Treniņi nostiprina saites un locītavas, uzlabo muskuļu spēku. Tas ir visīsākais ceļš uz labu fizisku formu.
  • ABT
    Kāju un vēdera preses muskuļu trenēšana visiem sagatavošanas līmeņiem.
  • Power ball
    Spēka trenēšana ar vingrošanas bumbu izmantošanu, kas sekmē visa ķermeņa muskuļu attīstību.
  • Bums
    Speciāli atlasītu vingrojumu izmantošana, kas maksimāli iedarbojas uz gūžu muskuļiem.