Kā pareizi sagatavot organismu grūtniecībai

   Gatavojoties grūtniecībai, vajadzētu pievērst uzmanību veselības stāvoklim. Rekomendētas jebkādas fiziskās aktivitātes, kas sniedz baudu. Sieviete, kas vēlas kļūt par māti, sākotnēji jāpievērš uzmanību savam ķermenim, rekomendē apmeklēt profesionālu fizioterapeitu, kas novērtēs Jūsu ķermeņa muskuļu masu, tonusu un simetriju. Nepieciešams trenēt iegurņa muskuļus,diafragmu, kā arī izmērīt muskuļu spēku. Grūtniecības laikā ķermenī notiek izmaiņas.

 

   To, kā topošā māmiņa pieņems savas ķermeņa izmaiņas, cieši saistīts ar viņas identitāti. Grūtniecības laikā organisms kļūst par mazuļa vidi, kuru iespaido mātes fiziskais un psiholoģiskais stāvoklis. Sievietei, kas ir stāvoklī, ir manāma uzbudināmība, nervozitāte, bezmiegs, nemiers, kā rezultātā notiek spilgas noskaņojuma izmaiņas.

 

   Vingrošana grūtniecības laikā. Topošai māmiņa, kas vēlas nodarboties ar vingrošanu, ir jābūt  fiziski stiprai ar teorētiskām zināšanām. Grūtniecības periodā jānodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un vingrošanu. Jo labāk topoša māmiņa ir fiziski attīstīta, jo ātrāk atgūs fizisko formu pēc dzemdībām.  Fiziskās aktivitātes palīdz nostiprināt muskuļus, uzlabo asinsriti un asins piegādi visiem iekšejiem orgāniem, auglis tiek apgādāts ar skābekli un barības vielām.

 

   Speciālie fiziskie vingrinājumi, kas rekomendēti topošajām māmiņām, sagatavo sievietes organismu noteiktai fiziskai slodzei, kas sagaidāma dzemdībās. Ļoti bieži sievietes žēlojas uz muguras, ceļgalu, kāju sāpēm, var parādīties vēnu varikoze, strijas, pietūkumi un pēc dzemdību depresija. Lai atbrīvotos no nepatīkamām sajūtām, palīdzes mērenas fiziskās aktivitātes, kas jāveic visas grūtniecības periodā. Galvenais aktivitātes noteikums- pašsajūta grūtniecības laikā.

Speciālā vingrošana:

  • Palīdz apgūt pareizu elpošanu;
  • stabilizē mugurkaulu, uzlabot izturību, iemāca relaksācijas pozām.
  • Vienkārši, efektīvi un droši vingrinājumi;
  • Dzemdībās nepieciešamo muskuļu tonizēšana;
  • Elpošanas tehnikas apmācīšana kotrakcijas un dzemdību laikā, nepieciešamām relaksācijas metodēm un pozām;
  • Sev piemērotas tehnikas izvēle dzemdību laikā;
  • Fiziskā un psiholoģiskā sagatavošana dzemdībām;

 

 

 

Nodarbības notiek Rīgā un Daugavpilī. T 28307366

 

Nodarbības grūtniecēm notiek:

 

Daugavpils : Pirmdiena 11:00

 

Rīga: Iespējamas individuālās nodarbības.