9 iemesli, kāpēc jānodarbojas ar sportu

Ja jūs viennozīmīgi apmeklējat treniņus, lai notievētu, tad fitnesa efektivitāte samazinās. Nepieciešams atrast jaunus stimulus: uzlabot imunitāti, veselību, garastāvokli u.t.t. Ir fitnesa ieteikumi, kas motivēs jūs apmeklēt treniņus:
1. Fitness paātrina un uzlabo vielmaiņu, palīdz izvairīties no dažada veida slimībām. Nodarbības ne tikai uzlabo vielmaiņu, bet arī nostiprina imunitāti, palīdzot organismam cīnīties ar saaugstēšanos un gripu. Esiet aktīva dzīsveida atbalstītājs: nodarbojaties reti, bet regulāri! 2. Skaists smaids- stipri zobi un vesels smaids. Fitness cīnās ar periodanitu, samazinot c- reaktīvā proteīna līmeni asinīs. Aktīvs dzīvesveids un patstāvīga mutes dobuma higiēnas ievērošana palīdzēs uzturēt zobus kārtībā. 3. Redze. Aktīvs dzīvesveids samazina par 70% risku saslimt ar vecuma makulas deģenerāciju. Makulas deģenerācija - neārstējama slimība, kas traucē lasīt, braukt ar mašīnu, un neļauj atšķirt priekšmeta sīkās detaļas. Tas ir viss populārākais redzes zuduma veids cilvēkiem, kas vecāki par 60 gadiem. Esiet aktīvi, veiciet 1,5- 2 stundas ilgas pastaigas dienā. 4. Vesels miegs. Cilvēki, kas nepiekopj aktīvu dzīvesveidu, slikti aizmieg, mostas naktīs, tos moka bezmiegs. Trenējaties, ja pat esat ļoti aizņemti! Prakse rāda, ka vidējas slodzes nepasliktina miegu. Ir iespējami varianti, tikai ar mēģinājumu un kļūdu palīdzību, jūs noteiksiet kāds režīms jums der viss labāk. 5. Kuņģa-zarnu trakts. Nākamreiz, kad sajutīsiet, ka jums ir problēmas ar gremošanas traktu, stiedzaties uz treniņu. Viegla fiziskā slodze samazina sliktu dūšu un diskomfortu zarnās. Paātrināta sirdsdarbība un elpošana stimulē dabisko kontrakcijas muskuļu gremošanas traktā. Pārtika tiek labi sagremota un aizcietinājumu pazūd. 6. Sports - dabisks pretsāpju līdzekļi. Pilnīgs miers - nav labākais veids,kā novērst sāpes mugurā, plecos, ceļgalos vai uz kakla! Britu ārsti konstatēja, ka dalībniekiem eksperimenta laikā , kas regulāri nodarbojās ar aerobiku, muskuļu un kaulu sāpes samazinājās par 25%. Vingrinājumi paaugstināja laimes hormonu līmeni asinīs – dabisks pretsāpju līdzeklis. Šīs vielas nostiprina muskuļus un saites, padarot tās izturīgas pret mikrotraumām. Pacienti ar hronisku slimību, piemēram, artrīts, spēj būt laimīgi atbalstot aktīvu dzīvesveidu. 7. Augsti sasniegumi. Viena no fitnesa priekšrocībām ir tā, ka jūs veiksmīgi tiekat galā ar saviem darba pienākumiem. Angļu zinātnieki ir pierādījuši šo faktu. Tika veikta apatauja, kuras rezultātā, tika pierādīts, ka cilvēki, kas darbā pusdienu pārtraukuma laikā nodarbojas ar sportu, spēj vieglāk koncentrēties darbam un izpildīt paradzētos uzdevumus. Kā arī nodarbojoties ar fitnesu, jūs samazināt iespēju saslimt, kas var negatīvi ietekmēt darba gaitu. Pārliecinat kolēģus veikt ikdienas pastaigas darba pārtraukuma laikā vai arī apmeklēt fitness klubu, kas atrodas blakus darba vietai. 8. Sports. Lielisks līdzeklis pret nogurumu. Pastaigas ielādē ķermeni ar enerģiju un samazina nogurumu. Regulāras fiziskās aktivitātes palielina noteiktu hormonu ražošanu (norekinefrin, dopamīns, serotonīns), neļauj mums just nogurumu. Jūs vienmēr uzmundrinās 20 minūšu ātra tempa pastaiga. Bet regulāras 40 minūšu ilgas ikdienas nodarbības palīdzēs papildināt enerģijas piegādi, kas nekad nebeigsies. 9. Seksualitāte. Nodarbības paaugstina sieviešu seksualitāti, jo tiek uzlabota visa ķermeņa asinsrite. Šis efekts nav atkarīgs no vecuma, tāpēc neaizmirstiet par 20 minūšu ikdienas treniņiem: no viņiem ir jēga, un ne tikai, lai notievētu.