Гимнастика для беременных. Физическая подготовка к родам.

Ceturtdiena, 02 Maijs 2013 04:58 Publicēts Raksti

Основа жизни - движение, поэтому оно нужно беременным в первую очередь. Именно двигательная активность способствует правильному формированию ребенка, готовит организм ребёнка и матери к предстоящим родам. Роды - это интенсивная работа мышц, вначале только гладких мышечных волокон, которые не управляются сознанием, и потом других скелетных, которые подвластны сознанию. Поэтому мышцы, участвующие в родовой деятельности, а также сердечко- сосудистая система у будущих мам должны быть развиты очень хорошо.

Mainīgās vajadzības

Sestdiena, 09 Marts 2013 09:12 Publicēts Raksti

Līdztekus tam, kā aug bērni, viņu ķermenis nepārtraukti mainās un attīstās. Dažādām vecuma grupām ir dažādas vajadzības, tāpēc ir ļoti rūpīgi jāplāno viņu fiziskā aktivitāte. Tas nav gadījums, kad vingrojumu sistēmai mēs varam pielietot principu „viens izmērs der visiem” (visus var ķemmēt ar to pašu suku), īpaši strādājot ar bērniem. Eksistē dažādas vecumu grupas, kurām ir vajadzīga īpaša attieksme, kaut gan ir nepieciešams atcerēties, ka katrs bērns dažādi attīstās un atbilstoša iedalīšana vecuma grupās ir ļoti vispārināta:

Gudrais ķermenis

Piektdiena, 08 Marts 2013 13:46 Publicēts Raksti

Tādu virzienu kā Pilates, joga, body art, power flex stabilizējošās stundas. Doto stundu formāts ļauj Jums izmainīt personīgā ķermeņa sajūtas. Kontrolējamā elpošana, koncentrācija, izvēlētais kustību un pozu secīgums rada funkcionālu trenēšanu, kas iegremdē ķermeni harmonijas un balansa stāvoklī. Stabils spēks – tas ir ideāls cīņas līdzeklis ar mūsdienu pasaules stresiem.

Pilates bērniem

Ceturtdiena, 21 Februāris 2013 11:37 Publicēts Raksti

Ja kopš agra vecuma trenēt muskuļus ar Pilates vingrojumu palīdzību, tad jūsu bērnam izveidosies stiprs muskuļu karkass, kas aizsargās mugurkaulu no visām iespējamām deformācijām. Turklāt pareizi sabalansētas Pilates nodarbības bērniem ne tikai apmāca bērnu kontrolēt elpošanu, bet arī palīdz harmoniskai kaulu veidošanai, kas, neapšaubāmi, palielina to izturību un novērš muskuļu vājumu.