Stretching

Nodarbības iekļauj sevī mierīgus, līdzenus vingrinājumus stiepšanai ievērojot mierīgu elpošanu.
Stiepšanās nodarbības iekļauj sevī plastiskas, elestīgas kustības, kas tiek izpildītas zem lēna mūzikas pavadīja, pie vienmērīgas elpošanas. Nodarbības ir piemērotas jebkuram vecumam un lokanības spējām. Nodarbības uzlabo asinsriti un limfas cirkulāciju ķermenī. Vingrinājumi mazina sāpes, kuras rodas stresa un spriedzes rezulātu. Palēninās novecošanas process organismā. Saglabā muskuļu elastību. Samazinās garīga spriedze Ķermenis kļust lokans, uzlabojas stāja. Stiepšanās uzlabo audu trofiku - attīra ķermeni no iekšpuses izvadot toksīnus, atjauno funkcionālo muskuļu stāvokli, mazina sāpes, spriedzi. Noņemot spriedzi no kakla zonas, rezultāta izvairās no migrēnām. Muguras muskuļu stiepšana, mazina sēdoša darba sekas. Un vēl stretching ir labākais variants, kā saglabāt jaunību. Patstāvīga saišu un locītavu darbība nodarbībās, garantē ilgspējīgu un bez ierobežojumiem dzīves nepieciešamo kustīgumu. Kustības kļūst graciozas un lokanas uz ilgiem gadiem. Stretching nostiprina ķermena muskuļus un palīdz notievēt. Lai gūtu tādu rezultātu, tiek izmantotas īpašas limfas drenāžas kompleksi, izpildot vieglus un patīkamus vingrinājumus aktivizējas limfa, kas garantē stipru atjaunojošu efektu. Audi atbrīvojas no liekā škidruma un nevajadzīgam vielām. Stretchings ir pamats vingrošanā, kas ir pareizais ceļš uz izveseļošanos. *Stretching- stiepšanās